Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта -
Загальні вимоги до системи управління діяльністю
у сфері використання ядерної енергії, затвердженого наказом Державної інспекції ядерного регулювання України 19.12.2011 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2012 р. за № 17/20330
1. Виконавець заходів з відстеження регуляторного акта
Заходи з повторного відстеження результативності регуляторного акта здійснені Департаментом з питань безпеки ядерних установок Держатомрегулювання України.
2. Цілі прийняття регуляторного акта
Цілями прийняття регуляторного акта є затвердження вимог до системи управління діяльністю у сфері використання ядерної енергії.
Система управління створена на виконання цього нормативно правового акту повинна сприяти виконанню юридичними та фізичними особами, на яких він поширюється, вимог з ядерної та радіаційної безпеки.
Прийняття акта також направлене на виконання пункту 3 Плану заходів щодо забезпечення відкритості і доступності інформації, пов'язаної з використанням ядерної енергії, а також підвищення рівня культури ядерної безпеки в атомній енергетиці, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 736-р.
3. Строк виконання заходів з відстеження
Заходи з періодичного відстеження результативності регуляторного акта здійснено впродовж місяця з 10 січня 2013 року по 10 лютого 2013 року.
4. Тип відстеження: повторне.
5. Методи одержання результатів відстеження
Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося статистичним методом шляхом аналізу даних щодо кількості скарг та звернень суб’єктів діяльності щодо обґрунтованості вимог державних інспекторів, а також даних щодо виявлених інспекторами Держатомрегулювання України порушень вимог даного нормативно-правового акту.
6. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, способи одержання даних.
За результатами повторного відстеження результативності регуляторного акта статистичним методом шляхом аналізу даних щодо кількості скарг та звернень суб’єктів діяльності щодо обґрунтованості вимог державних інспекторів, а також даних щодо виявлених інспекторами Держатомрегулювання України порушень вимог даного нормативно-правового акту, отриманих протягом одного року з 10 лютого 2012 року по 10 лютого 2013 року, встановлено наступне:
Термін за який отримано інформацію | Кількість отриманих скарг/виявлених порушень | Сума надходжень до бюджету (штрафи за порушення) |
10.02.2012 - 10.02.2013 | 0/32 | 0/0 |
7. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Якісними показниками результативності регуляторного акта є:
- створення суб’єктами діяльності системи управління яка створює необхідні умови для виконання персоналом вимог з ядерної та радіаційної безпеки та сприяє підвищенню культури безпеки у ядерній галузі;
Кількісними показниками результативності регуляторного акта є:
- кількість скарг суб’єктів діяльності на дії посадових осіб Держатомрегулювання в частині обґрунтованості вимог до системи управління;
- кількість порушень вимог даного нормативно-правового акту виявлених державними інспекторами Держатомрегулювання;
станом на 10.02.2013р. таких скарг не надходило, було виявлено 32 порушень, про усунення яких були надані відповідні приписи. Виявлені порушення вимог цього нормативного акту стосувались недоліків виробничої документації, розподілу відповідальності при запровадженні організаційних змін, та документування контролю за якістю проведення робіт з ремонту та обслуговування.
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Прийняття цього акта сприяло:
- підвищенню культури безпеки персоналу суб’єктів діяльності у сфері використання ядерної енергії через запровадження обов’язкових програм підвищення культури безпеки;
- підвищенню якості та безпеки господарської діяльності за рахунок оптимізації виробничих та управлінських процесів, впровадженню процесного підходу до здійснення радіаційно-небезпечних робіт та їх контролю;
- підвищенню рівня радіаційної безпеки населення та навколишнього природного середовища за рахунок деталізації вимог до процесів контролю радіаційно-небезпечних робіт.
Перший заступник Голови
Головний державний інспектор з
ядерної та радіаціної безпеки України М.Х.Гашев
Єсипенко
254 32 87