Меню
  • Людям із порушенням зору
  • A-
    A+
  • Українською
    In English
Звіти звернень громадян
Опубліковано 02 липня 2020 року о 17:37

Звіт Держатомрегулювання про підсумки роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2021 року

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян, Державна інспекція ядерного регулювання України (далі – Держатомрегулювання) постійно здійснює системні заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами, усунення причин, що породжують скарги громадян та забезпечення відкритості та прозорості діяльності.

У зв’язку із запровадженням карантину з метою запобігання поширенню респіраторної інфекції COVID-19 із 17 березня 2020 року призупинено проведення особистих прийомів громадян посадовими особами Держатомрегулювання. Громадяни мали можливість звернутися письмово, усно, у тому числі на «гарячу» телефонну лінію, залишити повідомлення на офіційному вебсайті Держатомрегулювання (форма електронного звернення) або через онлайн приймальню електронних звернень на Єдиному вебпорталі органів виконавчої влади України.

Так, у І кварталі поточного року надійшло 21 звернення, що стосувались питань радіаційної безпеки, ситуації у сфері атомної енергетики, атомної промисловості, а також соціально-економічних умов проживання та праці громадян у місцях розміщення підприємств з видобування і переробки уранових руд, ядерних установок і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, окремо питань поводження з радіоактивними відходами у окремих місцевостях та підприємствах, дозвільної діяльності Держатомрегулювання. 8 звернень надійшло електронною поштою безпосередньо від заявників, 13 звернень були направлені до Держатомрегулювання з Кабінету Міністрів України, Урядового контактного центру та центральних органів виконавчої влади для надання роз’яснень, 1 звернення помилково надіслане та 6 не містили питань, які відносяться до компетенції Держатомрегулювання. Водночас на усі звернення надані роз’яснення у встановленому законодавством порядку.

Робота зі зверненнями громадян у Держатомрегулюванні спрямована на установлення діалогу з населенням, аналізу та розуміння питань, що є нагальними та хвилюючими.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux