Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Людям із порушенням зору
A- A+
Українською
In English
Регуляторні акти Держатомрегулювання / Звіти про відстеження результативності
від 28 березня 2012 р.
Київ
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акту - постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2007 № 1253 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання"

 

Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акту -

постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2007 № 1253

«Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України

з питань державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання»

1.Виконавець заходів з відстеження регуляторного акту

Заходи з періодичного відстеження результативності регуляторного акта здійсненні Управлінням радіаційної безпеки Держатомрегулювання України.

 

2. Цілі прийняття регуляторного акту

Ціллю прийняття регуляторного акта є внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань державної реєстрації ДІВ з метою забезпечення стабільної промислової експлуатації Державного регістру джерел іонізуючого випромінювання (далі - Регістр) і впорядкування оплати за державну реєстрацію джерел іонізуючого випромінювання (далі – ДІВ). Основним завданням Регістру є забезпечення державної реєстрації ДІВ. Державна реєстрація ДІВ є обов’язковою відповідно до статті 11 Закону України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії”.

Регістр є одним із інструментів реалізації державних гарантій з радіаційного захисту населення та дотримання міжнародних режимів безпеки на території України, забезпечення ефективної боротьби з незаконним обігом ДІВ та посилення фізичного захисту ДІВ.

 

3. Строк виконання заходів з відстеження

Заходи з базового відстеження результативності регуляторного акта здійснювались протягом місяця з 20.12. 2011 по 20.02.2012.

 

4. Тип відстеження: періодичне.

 

5. Методи одержання результатів відстеження

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося статистичним методом шляхом проведення аналізу кількості ДІВ. внесених до бази даних Регістру, з метою визначення кількості коштів, що мають надійти до загального фонду Державного бюджету України за реєстрацію ДІВ у Регістрі.

 

6. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, способи одержання даних.

За результатами періодичного відстеження результативності регуляторного акта статистичним методом шляхом аналізу інформації, внесеної у 2011 році до єдиної інформаційної компютерної облікової системи встановлено наступне:

зареєстровано 4 622 джерела іонізуючого випромінювання, у тому числі 2 339 радіонуклідних джерел та 2 283 генератора випромінювання;

переведено до категорії радіоактивних відходів та знято з обліку у Регістрі 1 244 радіонуклідних джерела. З початку реєстрації (2009 рік) всього зареєстровано 27 544 джерела іонізуючого випромінювання, у тому числі 15 880 радіонуклідних ДІВ та 11 664 генератора випромінювання. За той же час переведено до РАВ та знято з реєстрації 4 216 радіонуклідних ДІВ;

 

ввезено 172 радіонуклідних ДІВ на територію України та вивезено 20 ДІВ;

ввезено 73 та виготовлено 108 генераторів випромінювання, вивезено з України 77 генераторів випромінювання, ввезено 156 партій радіофармпрепаратів.

надійшло до загального фонду Державного бюджету України 383 908 гривень за державну реєстрацію ДІВ (протягом січня -листопада 2011 року).

 

7. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

Кількісними показниками результативності регуляторного акта є:

розмір надходжень до загального фонду Державного бюджету України, пов'язаних з дією акта – збільшився за рахунок того, що суб’єкти діяльності у сфері використання ядерної енергії при здійсненні реєстрації ДІВ у Регістрі вносять плату за реєстрацію ДІВ до загального фонду Державного бюджету України згідно з встановленими розмірами плати;

кількість суб'єктів господарювання, на які поширюватиметься дія акта – 4856. Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання на виконання вимог регуляторного акта, залежить від кількості та типу ДІВ;

Якісними показниками результативності регуляторного акта є:

дотримання вимог законодавства щодо забезпечення державного обліку ДІВ, що використовуються (виробляються) в Україні з моменту їх ввезення в Україну (виробництва) до моменту вивезення або передачі на спеціалізоване підприємство по поводженню з радіоактивними відходами – стабільна робота Регістру;

реалізація законодавчих вимог щодо відшкодування витрат на експлуатацію Регістру шляхом вдосконалення порядку оплати та встановлення розмірів реєстраційного збору – оплати за реєстрацію ДІВ;

прогнозування потреби в ресурсах, важливих з точки зору радіаційної безпеки: отримано інформацію щодо передачі на спеціалізовані підприємства по поводженню з радіоактивними відходами близько 1000 закритих радіонуклідних ДІВ.

забезпечення виконання функцій, важливих для забезпечення необхідного рівня національних та міжнародних режимів безпеки.

 

8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

Регуляторним актом внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України з питань державної реєстрації ДІВ, якими затверджено «Положення про Державний регістр джерел іонізуючого випромінювання і порядок оплати послуг з їх реєстрації» та «Порядок державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання», що забезпечило:

стабільну роботу Державного регістру ДІВ шляхом його фінансування за бюджетні кошти;

упорядковано порядок здійснення плати за реєстрацію ДІВ (вноситься за платіжним дорученням і зараховуватися до доходів загального фонду Державного бюджету України в установленому порядку);

встановлено розміри плати за державну реєстрацію ДІВ (Збір за реєстрацію радіонуклідних ДІВ справляється у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму на одну працездатну особу в розрахунку на місяць, встановленого законом на 1 січня поточного року, за реєстрацію генераторів випромінювання (не радіонуклідних ДІВ) – у розмірі 0,07 зазначеного прожиткового мінімуму).

 

Аналіз вигод і затрат реалізації регуляторного акта:

Субєкти

Вигоди

Затрати

Держава

надходження коштів до державного бюджету за державну реєстрацію ДІВ:

забезпечення державного обліку ДІВ

фінансування експлуатаційних витрат Регістру з державного бюджету

Субєкти діяльності

 

забезпечено мінімальну плату за державну реєстрацію ДІВ;

 

плата за державну реєстрацію ДІВ

 

Державний регістр ДІВ

забезпечено стабільне фінансування Регістру;

забезпечено ефективну роботу Регістру

трудозатрати на виконання функцій з державної реєстрації ДІВ

Населення

підвищення рівня безпеки та поінформованості населення;

забезпечення міжнародних режимів безпеки на території України

 

затрати відсутні

 

 

 

Заступник Голови

Держатомрегулювання України О. Макаровська

«_____» ______________2012 р.

 

 

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux