Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акту -
наказу Держатомрегулювання та МОЗ України від 15.06.2015 № 111/337, зареєстрований в Мін'юсті України 18.06.2015 за № 719/27164 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказ Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України та Міністерства охорони здоров'я України від 18 січня 2000 року № 15/7 (щодо затвердження форми реєстраційної картки)
1. Виконавець заходів з відстеження регуляторного акту
Заходи з базового відстеження результативності регуляторного акта здійсненні Управлінням радіаційної безпеки Держатомрегулювання.
2. Цілі прийняття регуляторного акту
Ціллю прийняття регуляторного акту є приведення нормативно-правових актів з питань державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання у відповідність до Конституції та законодавства України.
Завданням регуляторного акту є зменшення регуляторного тиску на користувачів ДІВ шляхом спрощення процедури державної реєстрації ДІВ шляхом прийняття нових скорочених форм реєстраційних карток на джерела іонізуючого випромінювання.
3. Строк виконання заходів з відстеження
Заходи з базового відстеження результативності регуляторного акта здійснювались протягом місяця з 30.07.2015 по 30.08.2015.
5. Методи одержання результатів відстеження
Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося статистичним методом шляхом проведення аналізу кількості та якості заповнення реєстраційних карток на ДІВ, поданих суб’єктами діяльності в сфері використання ядерної енергії для державної реєстрації ДІВ.
6. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, способи одержання даних.
За результатами базового відстеження результативності регуляторного акта статистичним методом шляхом аналізу інформації, внесеної до єдиної інформаційної комп’ютерної облікової системи з 30.07.2015 по 30.08.2015 встановлено наступне:
На протязі червня 2015 року були надані на державну реєстрацію картки на 49 ДІВ. Виконано операції реєстрації для 35 ДІВ, у тому числі для 8 радіонуклідних ДІВ та 27 генеруючих пристроїв. Реєстраційні картки на 14 джерел іонізуючого випромінювання відправлено на доопрацювання. Сума отриманого реєстраційного збору за червень згідно з отриманими копіями платіжних доручень складає 3 317,91 грн.
На протязі липня 2015 року на державну реєстрацію надані картки на 70 ДІВ. Виконано операцій реєстрації для 63 джерел, у тому числі для 21 радіонуклідного джерела та 42 генераторів випромінювання. Реєстраційні картки на 7 ДІВ відправлено на доопрацювання. Сума отриманого реєстраційного збору за липень 2015 складає 5 168,32 грн.
Місяць | К-сть поданих реєстраційних карток | К-сть зареєстрованих ДІВ | К-сть реєстраційних карток, що потребують доопрацювання | Сума отриманого реєстраційного збору (гривня) |
Червень (до набрання чинності НПА) | 49 | 35 | 14 | 3 317,91 |
Липень (після набрання чинності НПА) | 70 | 63 | 7 | 5 168,32 грн |
Тобто, з втратою чиності наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України та Міністерства охорони здоров'я України від 18 січня 2000 року № 15/7 та затвердженням нових спрощених форм реєстраційних карток оптимізовано процедуру державної реєстрації ДІВ у Регістрі.
7. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Кількісними показниками результативності регуляторного акта є:
кількість проведених операцій з реєстрації ДІВ без повернення на доопрацювання реєстраційних карток – 63, тобто кількість відмов у державній реєстрації після затвердження регуляторного акта зменшилась більше як на 60% (у порівнянні з попереднім місяцем коли реєстрація ДІВ здійснювалась за старими формами);
кількість суб'єктів господарювання, на які поширюватиметься дія акта – 4856. Розмір часу, що витрачатимуться суб'єктами господарювання на заповнення реєстраційних карток значно зменшиться з прийняттям цього регуляторного акта.
Якісними показниками результативності регуляторного акта є:
час, затрачений суб’єктами використання ядерної енергії значно зменшиться за рахунок заповнення чітких та оптимізованих реєстраційних форм, при цьому плата за державну реєстрацію ДІВ залишається незмінною та надходить до загального фонду Державного бюджету України згідно з встановленими законодавством розмірами плати;
дотримання вимог законодавства щодо забезпечення державного обліку ДІВ, що використовуються (виробляються) в Україні з моменту їх ввезення в Україну (виробництва) до моменту вивезення або передачі на спеціалізоване підприємство по поводженню з радіоактивними відходами, що забезпечить стабільну роботу Регістру.
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Прийняття регуляторного акту відповідає реалізації державної політики у сфері використання ядерної енергії та забезпечило:
приведення нормативно-правових актів з питань державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання у відповідність до законодавства України;
зменшення регуляторного тиску на користувачів ДІВ шляхом спрощення процедури та форм для державної реєстрації ДІВ.
Додаткові витрати з державного бюджету у зв’язку з впровадженням цього регуляторного акту не передбачаються.
Заступник Голови
Держатомрегулювання Т.П. Кілочицька
«_____» ______________2015 р.