Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Людям із порушенням зору
A- A+
Українською
In English
Регуляторні акти Держатомрегулювання / Проєкти регуляторних актів
від 16 грудня 2013 р.
Київ
АРВ

Аналіз регуляторного впливу

до проекту наказу Державної інспекції ядерного регулювання України

«Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету ядерного регулювання України»

 

1.     Опис проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

З внесенням змін до Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» виключено ліцензування такого виду діяльності, як проектування ядерної установки або сховища для захоронення радіоактивних відходів, що підлягав обов’язковому ліцензуванню.

У зв’язку із зазначеним, випливає необхідність у визнанні такими, що втратили чинність, наказів Держатомрегулювання України від 04 квітня 2003 року № 50 “Про затвердження Вимог та умов безпеки (ліцензійних умов) під час провадження діяльності з проектування ядерної установки або сховища для захоронення радіоактивних відходів (НП 306.5.02/2.069-2003)”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2003 року за № 322/7643, та від 31 серпня 2005 року № 97 “Про затвердження Змін до Вимог та умов безпеки (ліцензійних умов) під час провадження діяльності з проектування ядерної установки або сховища для захоронення радіоактивних відходів (НП 306.5.02/2.069-2003)”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2005 року за № 1019/11299.

З огляду на викладене Держатомрегулювання України розробила проект наказу «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету ядерного регулювання України» (далі – проект наказу).

 

2.     Визначення цілей державного регулювання

Прийняття наказу дасть змогу забезпечити приведення нормативно-правових актів у відповідність до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» від 11.02.2010 №1874-VI.

 

3.  Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей та аргументи щодо переваги обраного способу

До запропонованого регулювання можливо розглянути як альтернативний спосіб досягнення цілей – збереження чинного регулювання зазначених питань.

При цьому, порушується підпорядкованість, взаємозв’язок та взаємозалежність між актом вищої юридичної сили та актом нижчої юридичної сили, оскільки саме Закон України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» передбачає виключення такого виду діяльності, як проектування ядерної установки або сховища для захоронення радіоактивних відходів, із переліку видів діяльності, що підлягає обов’язковому ліцензуванню. Таким чином, викладені вище пропозиції щодо збереження чинного наказу відхилено.

Тому, єдиним способом вирішення зазначеної проблеми є затвердження даного наказу.

4. Опис механізмів, які пропонується застосувати для розв'язання визначеної проблеми, та відповідних заходів

Механізмом, який забезпечить розв’язання визначеної проблеми, є затвердження даного наказу, який забезпечить приведення нормативно-правових актів у відповідність до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» від 11.02.2010 №1874-VI.

Проектом наказу пропонується визнати такими, що втратили чинність, накази Державного комітету ядерного регулювання України від 04 квітня 2003 року № 50 “Про затвердження Вимог та умов безпеки (ліцензійних умов) під час провадження діяльності з проектування ядерної установки або сховища для захоронення радіоактивних відходів (НП 306.5.02/2.069-2003)”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2003 року за № 322/7643, та від 31 серпня 2005 року № 97 “Про затвердження Змін до Вимог та умов безпеки (ліцензійних умов) під час провадження діяльності з проектування ядерної установки або сховища для захоронення радіоактивних відходів (НП 306.5.02/2.069-2003)”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2005 року за № 1019/11299, оскільки вони не відповідають Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» від 11.02.2010 №1874-VI.

Реалізація цих норм сприятиме розвитку і вдосконаленню діяльності у сфері використання ядерної енергії.

 

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Вплив зовнішніх факторів на дію акта не передбачається. Із прийняттям регуляторного акта механізми впливу на фізичних, юридичних осіб залишаються незмінними, перешкоди та негативні наслідки щодо впровадження та виконання ними вимог регуляторного акта відсутні.

 

6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта

Основним наслідком запровадження зазначеного регуляторного акта є його приведення у відповідність до Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» від 11.02.2010 № 1874-VI.

Об`єкт впливу

Вигоди

Витрати

Держава

усунення протиріч нормативно-правового регулювання

Не передбачаються

Населення

усунення протиріч у нормативно-правових актах, що регулюють питання документального оформлення діяльності у сфері використання ядерної енергії

Не передбачаються

Суб`єкти господарювання

зменшення регуляторного тиску; усунення протиріч у нормативно-правових актах, що регулюють питання документального оформлення діяльності у сфері використання ядерної енергії

Не передбачаються

7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта не обмежений.

 

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

Прийняття проекту наказу відповідатиме реалізації державної політики у сфері використання ядерної енергії.

Прогнозні показники такі:

- додаткових надходжень до державного та місцевих бюджетів, пов’язаних із дією акта, не передбачено;

- дія акта буде поширюватись на всі суб’єкти господарювання у сфері використання ядерної енергії;

- час та розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання із прийняттям регуляторного акта, залишаються незмінними;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень акта – вище середнього.

Проект наказу оприлюднено на офіційному сайті Держатомрегулювання України www.snrc.gov.ua.

 

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Базове відстеження результативності здійснюватиметься за календарний рік до дати набрання чинності цього регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності проекту наказу здійснюється до закінчення двох років після набрання ним чинності шляхом здійснення моніторингу після прийняття запропонованої норми.

Періодичне відстеження результативності проекту наказу здійснюється через кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів із повторного відстеження.

 

 

Голова Державної інспекції

ядерного регулювання України О. А. Миколайчук

 

«___» _____________ 2013 р.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux