Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Людям із порушенням зору
A- A+
Українською
In English
Регуляторні акти Держатомрегулювання / Повідомлення про оприлюднення
від 10 жовтня 2012 р.
Київ
АРВ

 

АНАЛІЗ

регуляторного впливу проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов

Кабінету Міністрів України»

 

1.      Визначення проблеми

 

Законом України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» встановлений порядок ліцензування у сфері використання ядерної енергії. Крім того, статтею 12 цього Закону визначено, що перелік документів, які подаються для отримання ліцензії на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії, а також вимоги щодо оформлення та змісту таких документів встановлюються органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки.

З 01 жовтня 2012 року набрав чинність наказ Державної інспекції ядерного регулювання України «Про затвердження Положення про перелік та вимоги щодо форми та змісту документів, що подаються для отримання ліцензії на провадження окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії» від 06.08.2012 №153, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 серпня 2012 р. за 1453/21765.

У зв’язку із зазначеним, випливає необхідність у визнанні такою, що втратила чинність постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ліцензування окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії» від 06 грудня 2000 року № 1782 (із змінами і доповненнями, внесеними постановами Кабінету Міністрів України  від 9 серпня № 125).

З огляду на викладене Держатомрегулювання України розробила проект постанови Кабінету Міністрів України «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».

 

2.      Цілі державного регулювання

 

Прийняття постанови дасть змогу забезпечити приведення нормативно-правових актів у відповідність до Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії».

 

3. Опис альтернатив запропонованому акта

 

У якості альтернативи до запропонованого регулювання можливо розглянути спосіб досягнення цілей – збереження чинного регулювання зазначених питань.

При цьому, порушується підпорядкованість, взаємозв’язок та взаємозалежність між актом вищої юридичної сили та актом нижчої юридичної сили, оскільки саме Законом України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» встановлено порядок ліцензування діяльності у сфері використання ядерної енергії, зокрема ліцензування окремих видів діяльності та передбачено, що перелік та вимоги щодо форми та змісту документів, які подаються для отримання ліцензії на провадження окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії визначаються органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки.

 

Тому, єдиним способом вирішення зазначеної проблеми є затвердження даної постанови.

4. Механізм, який пропонується застосувати для розв‘язання проблеми, і відповідні заходи

Механізмом, який забезпечить розв’язання визначеної проблеми, є затвердження даної постанови, яка забезпечить приведення нормативно-правових актів у відповідність до Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії».

Проектом постанови пропонується визнати такою, що втратила чинність постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ліцензування окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії» від 6 грудня 2000 року № 1782 (із змінами і доповненнями, внесеними постановами Кабінету Міністрів України  від 9 серпня № 125), оскільки вона не відповідає Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії».

 

Реалізація цих норм сприятиме розвитку і вдосконаленню діяльності у сфері використання ядерної енергії.

 

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

 

Вплив зовнішніх факторів на дію акта не передбачається. Із прийняттям регуляторного акта механізми впливу на фізичних, юридичних осіб залишаються незмінними, перешкоди та негативні наслідки щодо впровадження та виконання ними вимог регуляторного акта відсутні.

 

6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта

 

Основним наслідком запровадження зазначеного регуляторного акта є його приведення у відповідність до Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії».

 

Таблиця

Об`єкт впливу

Вигоди

Витрати

Держава

усунення прогалин нормативно-правового регулювання

Не передбачаються

Суб'єкт діяльності

приведення нормативно-правових актів щодо ліцензування окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії у відповідність до чинного законодавства

Не передбачаються

Громадськість

підвищення ядерної та радіаційної безпеки. Зменшення загрози життю та здоров’ю населення, зменшення ризику настання радіаційних аварій.

Не передбачаються

 

7.Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

Обмеження строку дії проекту не передбачається, оскільки регуляторний акт реалізує положення чинного законодавства України.

 

8.Показники результативності регуляторного акта

 

Прийняття проекту постанови відповідатиме реалізації державної політики у сфері використання ядерної енергії.

Прогнозні показники такі:

- додаткових надходжень до державного та місцевих бюджетів, пов’язаних із дією акта, не передбачено;

- дія акта буде поширюватись на всі суб’єкти господарювання у сфері використання ядерної енергії;

- кошти і час, які будуть витрачатися суб'єктами господарювання на виконання регуляторного акта із прийняттям регуляторного акта, залишаються незмінними;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень акта – вище середнього.

Проект постанови оприлюднено на офіційному сайті Держатомрегулювання України www.snrc.gov.ua у розділі для громадського обговорення.

 

9. Заходи щодо відстеження результативності акта.

 

Відстеження результатів буде здійснюватись в порядку та у строки, визначені статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься після набрання чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта планується здійснити через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється один раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів із повторного відстеження.

У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів шляхом проведення аналізу показників дії цього акта, ці моменти буде виправлено шляхом внесення відповідних змін.

 

Голова О.А. Миколайчук

 

 

 

 

 

 

 

 

Стайкова А.В.

254-32-87

 

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux