Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Людям із порушенням зору
A- A+
Українською
In English
Регуляторні акти Держатомрегулювання / Проєкти регуляторних актів
від 07 травня 2012 р.
Київ
АРВ

Аналіз впливу регуляторного акта

 

наказу Держатомрегулювання України

«Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на використання земель і водойм, розташованих в санітарно - захисній зоні ядерної установки, об’єкта,  призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта»

 

 

 

1.      Опис проблеми.

 

Розроблення наказу Держатомрегулювання України «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на використання земель і водойм, розташованих в санітарно - захисній зоні ядерної установки, об’єкта,  призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта» (далі - Наказ) пов’язано із необхідністю вдосконалення процедури видачі дозволів на використання земель і водойм, розташованих в санітарно-захисній зоні ядерної установки, об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта.

Проблемними питаннями, що потребують вирішення у цій сфері є:

дотримання вимог норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки під час провадження діяльності в санітарно-захисній зоні;

реалізація заходів, спрямованих на те, щоби ядерна та радіаційна безпека під час використання земель, водойм, розташованих в в санітарно-захисній зоні ядерної установки, об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта та фізичний захист об'єкта були адекватні встановленим вимогам.

 

2.  Цілі державного регулювання.

 

Метою розробки цього Наказу є:

Встановлення особливих умов дозволу на використання земель і водойм, розташованих в санітарно - захисній зоні ядерної установки, об’єкта,  призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта, що стосуються забезпечення ядерної, радіаційної безпеки та фізичного захисту та підстав для прийняття рішення про відмову у видачі дозволу.

Запобігання негативному впливу заявленого використання земель і водойм, розташованих в санітарно-захисній зоні ядерної установки, об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта на безпеку та захищеність ядерної установки, об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта.

 

 

3.         Опис альтернатив запропонованому акту.

 

Неприйняття запропонованого акту може призвести до заборони/обмеження, або до використання з порушенням вимог норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки при здійсненні діяльності під час використання земель і водойм, розташованих в санітарно-захисній зоні ядерної установки, об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта для народно - господарських цілей.

 

4.     Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідні заходи.

 

На даний час в системі нормативно-правових актів у сфері використання ядерної енергії відсутні документи, які безпосередньо визначають порядок та умови видачі дозволу на провадження діяльності під час використання земель, водойм, розташованих в СЗЗ ядерної установки, об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта із запобіганням негативному впливу заявленого використання земель і водойм, розташованих в санітарно-захисній зоні ядерної установки, об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта на безпеку та захищеність ядерної установки, об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта.

Механізмом, який забезпечить розв’язання зазначеної проблеми є впровадження даного Наказу, що дозволить безпосередньо регламентувати підстави для прийняття рішення про видачу або відмову у видачі дозволу на використання земель і водойм, розташованих в СЗЗ, об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта.

 

5.  Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

 

Наказ сприятиме:

підвищенню ефективності державного регулювання у сфері використання ядерної енергії під час використання земель, водойм, розташованих в санітарно-захисній зоні, ядерної установки, об’єкта,  призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта;

мінімізації можливого негативного впливу діяльності промислових підприємств, об’єктів громадського харчування, допоміжних та інших споруд, пов’язаних із діяльністю ядерної установки, об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта на діяльність самих об’єктів.

Зовнішніх або внутрішніх чинників, що можуть негативно впливати на дотримання вимог цього акта, не виявлено.

 

6.  Очікувані результати прийняття акта.

 

Впровадження цього регуляторного акту вдосконалить ефективність державного регулювання у сфері використання ядерної енергії шляхом:

грунтовного прийняття рішення про видачу або відмову у видачі дозволу на використання земель і водойм, розташованих в санітарно - захисній зоні ядерної установки, об’єкта,  призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта;

Додаткові витрати в зв’язку з впровадженням цього регуляторного акту не передбачаються.

 

7.  Обґрунтування запропонованого строку дії акта.

 

Обмеження строку дії акта не передбачається.

 

8. Показники результативності акта.

 

З прийняттям цього Наказу буде:

 

деталізовано вимоги для отримання дозволу на провадження діяльності під час використання земель і водойм, розташованих в санітарно - захисній зоні ядерної установки, об’єктапризначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта;

запроваджено заходи з мінімізації можливого негативного впливу діяльності промислових підприємств, об’єктів громадського харчування, допоміжних та інших споруд, пов’язаних із діяльністю ядерної установки, об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта на діяльність зазначених об’єктів;

здійснюватиметься інформування шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Держатомрегулювання України письмових повідомлень для зацікавлених суб’єктів діяльності.

9.     Заходи щодо відстеження результативності акта.

 

Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до набрання ним чинності за результатами аналізу документів суб’єктів діяльності, які отримують дозволи на використання земель і водойм, розташованих в санітарно-захисній зоні ядерної установки, об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, уранового об’єкта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік з дня набрання ним чинності на підставі статистичних даних за результатами аналізу звітних документів суб’єктів діяльності.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта здійснюються один раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з дня його повторного відстеження на підставі статистичних даних за результатами аналізу звітних документів суб’єктів діяльності.

 

 

 

Перший Заступник Голови –

Головний Державний інспектор з

ядерної та радіаційної безпеки

України М.Х.Гашев

 

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux