Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Людям із порушенням зору
A- A+
Українською
In English
Регуляторні акти Держатомрегулювання / Звіти про відстеження результативності
від 02 березня 2016 р.
Київ
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта - Загальні вимоги до системи управління діяльністю у сфері використання ядерної енергії, затвердженого наказом Державної інспекції ядерного регулювання України 19.12.2011 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2012 р. за № 17/20330

 

Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта -

Загальні вимоги до системи управління діяльністю

у сфері використання ядерної енергії, затвердженого наказом Державної інспекції ядерного регулювання України 19.12.2011 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2012 р. за № 17/20330

 

 

1. Виконавець заходів з відстеження регуляторного акта

Заходи з повторного відстеження результативності регуляторного акта здійснені Департаментом з питань безпеки ядерних установок Держатомрегулювання.

 

2. Цілі прийняття регуляторного акта

Цілями прийняття регуляторного акта є встановлення вимог з до системи управління діяльністю у сфері використання ядерної енергії.

Система управління створена на виконання цього регуляторного акту повинна сприяти дотриманню юридичними та фізичними особами вимог з ядерної та радіаційної безпеки.

Прийняття акта також направлене на приведення національних регулюючих вимог у відповідність до вимог МАГАТЕ та ЕС.

 

3. Строк виконання заходів з відстеження

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснено з 20 січня 2016 року по 20 люте 2016 року.

 

4. Тип відстеження: періодичне

 

5. Методи одержання результатів відстеження

Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося на підставі даних щодо кількості скарг та звернень суб’єктів діяльності щодо обґрунтованості вимог державних інспекторів, а також даних щодо виявлених інспекторами Держатомрегулювання порушень вимог даного нормативно-правового акту.

 

6. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, способи одержання даних.

Дані для аналізу отримані зі звітів підрозділів Держатомрегулювання про проведення перевірок дотримання вимог даного документу протягом 2015 року, що зберігаються в Департаменті з питань безпеки ядерних установок Держатомрегулювання. Припущення не застосовувались.

 

7. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

Якісними показниками результативності регуляторного акта є:

-         створення суб’єктами діяльності системи управління яка створює необхідні умови для виконання персоналом вимог з ядерної та радіаційної безпеки та сприяє підвищенню культури безпеки у ядерній галузі;

Кількісними показниками результативності регуляторного акта є:

-         кількість скарг суб’єктів діяльності на дії посадових осіб Держатомрегулювання в частині обґрунтованості вимог до системи управління;

-         кількість порушень вимог даного нормативно-правового акту виявлених державними інспекторами Держатомрегулювання;

 

Протягом 2015 року скарг на дії посадових осіб Держатомрегулювання в частині обґрунтованості вимог до системи управління не надходило.

Протягом 2015 року було виявлено 68 порушень вимог до системи управління, про усунення яких були надані відповідні приписи. Порушення стосувались якості ведення документації щодо виконання ядерно та радіаційно-небезпечних робіт, підтримки кваліфікації персоналу та керівників, планування діяльності та забезпечення необхідними ресурсами.

8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

Прийняття цього акта сприяло:

- підвищенню культури безпеки персоналу суб’єктів діяльності у сфері використання ядерної енергії через запровадження обов’язкових програм підвищення культури безпеки;

- підвищенню якості та безпеки господарської діяльності за рахунок оптимізації виробничих та управлінських процесів, впровадженню процесного підходу до здійснення радіаційно-небезпечних робіт та їх контролю;

- підвищенню рівня радіаційної безпеки населення та навколишнього природного середовища за рахунок деталізації вимог до процесів контролю радіаційно-небезпечних робіт.

Виявлені порушення вимог цього нормативного акту стосувались недоліків виробничої документації, розподілу відповідальності при запровадженні організаційних змін, та документування контролю за якістю проведення робіт з ремонту та обслуговування.

 

Голова С.Г. Божко

 

 

 

 

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux